Uspešno poslovanje dopolnimo tudi z različnimi darili, ki služijo različnim namenom. Eno so promocijska darila, ki jih uporabljamo pri izvedbi promocijskih akcij in delimo predvsem svojim obstoječim in potencialnim strankam ali širši ciljni publiki, drugo pa poslovna darila, ki jih nekoliko bolj skrbno izberemo za svoje poslovne partnerje in druge obdarovance, s katerimi sodelujemo. V obeh primerih moramo biti zelo pozorni pri izbiri ustreznih izdelkov, saj pridejo do izraza različne lastnosti.
Promocijska darila so pogosto cenejša in enostavnejša, naročimo pa jih v večjih količinah. To so darila, ki jih razdelimo med ciljno publiko, pri tem pa računamo na dober odziv, ki se pokaže v večjem povpraševanju, novih strankah in boljših poslovnih rezultatih. Priljubljeni so predvsem manjši uporabni izdelki, recimo pisarniški material ali USB ključki, seveda pa imamo na tem področju zelo široko izbiro. Takšna darila so običajno zelo vsestranska in jih je možno na različne načine prilagoditi svojemu namenu, USB ključki recimo omogočajo tako tisk na ohišje kot tudi namestitev različnih digitalnih vsebin. Prilagodljiv promocijski material praviloma dosega boljše učinke, zato so USB ključki zelo priljubljeni, podobne odlike pa imajo tudi drugi izdelki, ki se pogosto uporabljajo v tej vlogi.
Nekoliko drugače je med izdelki, ki se uvrščajo med poslovna darila. To so običajno dražji izdelki, ki so veliko bolj skrbno izbrani. Ne potrebujemo jih veliko, saj obdarujemo le pomembne poslovne partnerje in druge prejemnike, na katere želimo narediti kar najboljši vtis. Tako izbiramo unikatna darila, kakšne prestižne izdelke, pogosto tudi kulinarične specialitete in razne prefinjene pijače. Spet je na voljo precej široka zbirka možnosti, nimamo pa v mislih istih dejavnikov, ki odločajo o izbiri. Poslovna darila izbiramo na podlagi okusa in interesov obdarovanca, dobro pa je, če uspemo s tem pokriti tudi kakšne specifične lastnosti poslovnega odnosa, kar ponuja še piko na i.