Google je seveda znan kot ponudnik raznih spletnih storitev, predvsem svojega iskalnika ter e-pošte Gmail, ne moremo pa seveda zanemariti tudi drugih nadvse poznanih produktov, na primer YouTube in Android. Gre za vseprisotnega računalniškega giganta, ki se mu v vsakdanjem življenju praktično ne moremo izogniti. To je možno izkoristiti, saj ponuja Google prav zaradi svoje velikosti in vpliva tudi odličen potencial za trženje spletnih vsebin in pospeševanje prodaje preko spleta.
Vsebina
Oglaševanje na Googlu
Google oglasi so verjetno najbolj očiten primer neposredne uporabe Googla za doseganje zastavljenih poslovnih ciljev. Ni nujno, da gre pri tem za promocijo spletnih strani ali drugih spletnih vsebin, čeprav povezave večinoma vodijo prav na pristajalne strani drugih spletišč. Čisto možno je z Google oglasi oglaševati druge dejavnosti, ki s spletom sploh nimajo veze – gotovo se na spletu zadržuje množica zainteresirancev, ki bodo veseli tovrstne predstavitve ponudbe.
Google oglasi so privlačna možnost za vse oglaševalce, saj nikjer drugje ni moč najti takšne koncentracije in tudi takšnega absolutnega dosega, ki ga ponuja Googlov oglaševalski sistem.
Optimizacija spletne strani
Google pa ponuja potencial tudi tistim, ki se želijo osredotočiti na njihovo najbolj priljubljeno storitev, spletni iskalnik. Upravitelji spletnih strani gotovo opažajo, da večina obiskovalcev do spletne strani dostopa ravno preko povezave, ki jo najdejo pri iskanju v Googlovem iskalniku, to pa je možno še bolj izkoristiti – optimizacija spletne strani ponuja najboljši možen učinek, saj uvrsti spletno stran na vrh seznama rezultatov iskanj za relevantne ključne besede, na ta način pa na stran pripelje množico novih obiskovalcev. Tudi mnoge druge prednosti bi lahko opisali, v vsakem primeru pa se optimizacija spletne strani izkaže kot odlična tehnika, ki omogoča, da v celoti izkoristimo tržni potencial, ki ga ponuja Googlov iskalnik. Rezultati so dolgoročni in zelo prepričljivi, res pa je, da bo treba za to trdo delati.