Katalizator se po določenem obdobju neprestanega delovanja in pretvarjanja škodljivih plinov v manj škodljive, mora odpeljati na servis, kjer nam izkušeni serviserji očistijo aktivno kovinsko ali keramično sredico. Seveda bomo za takšno čiščenje plačali kar visok znesek, ki bo odvisen od zahtev našega avtomobila.
Katalizator se torej čisti glede na standarde čistosti vozil. To pomeni, da mora serviser vedeti v kateri standard je postavljen naš avtomobil. Če je bil naš avtomobil homologiran do leta 2000, spada v standard EURO 2. To je najnižji in najmanj zahteven standard. Če je bil avtomobil proizveden med letoma 1998 in 2005 spada v standard EURO 3. Takšne katalizatorje se prepozna po kisikovih sondah, ki e nahajajo za katalizatorjem. Katalizatorji, ki so bili izdelani med letoma 2002 in 2006 spadajo v standard EURO 3 in imajo vsaj 25% več sredice od prejšnjih dveh.
Katalizator, ki je v avtomobil vgrajen po letu 2005, pa spada v standard EURO 5. Takšne katalizatorje uporabljajo vsi najnovejši avtomobili in so izdelani z najboljšo tehnologijo ter zagotavljajo odlične rezultate.
Vsebina
DPF filter je mogoče odlično očistiti
DPF filter zelo dobro poznajo vsi lastniki avtomobilov, ki imajo vgrajen dizelski motor. Avtomobili na dizelski pogon so izredno priljubljeni, saj je dizel veliko cenejši od bencina. Vsekakor dizelski motor ne priporoča vsakemu kupcu. Avtomobili z dizelskim motorjem morajo opravljati daljše razdalje, da optimalno delujejo. V nasprotnem primeru bodo hitro začeli pešati.
DPF filter je torej del dizelskega motorja. Običajno se omenjeni filter po več vožnjah samodejno očisti. Da se to izvede, morajo biti vožnje dovolj dolge. Ker pa se velikokrat zgodi, da voznik avtomobil uporablja vsakodnevno le za kratke razdalje, se lahko zgodi, da se filter ne uspe očistiti. Na to nas bo opozorila prižgana opozorilna lučka.
DPF filter, ki se ne bo uspel samodejno očistiti, se bo tako zapackal in ne bo ved dobro deloval.