Lahko družbena omrežja uporabimo za optimizacijo spletne strani? Seveda lahko, saj gre tudi pri teh spletiščih za javno dostopna spletna mesta, ki imajo vpliv na rangiranje drugih spletnih strani. To sicer ne velja za vsa družbena omrežja in vse vsebine na njih, a glede na uveljavljenost teh omrežij bi bilo neumno, da ne bi izkoristili potenciala, ki ga ponujajo.
Največ priložnosti bržkone odpira Facebook, ki je največje in najbolj priljubljeno družbeno omrežje, poleg tega pa tudi zelo dobro prilagojeno potrebam tistih, ki želijo renome tega omrežja izkoristiti za promocijo svojega spletišča. Najbolj neposredno temu služijo Facebook oglasi, ki se jih poslužujejo številni spletni podjetniki, ni pa to edina možnost. Pravzaprav Facebook oglasi sploh niso potrebni, če znamo na druge načine izkoristiti priložnosti, ki jih povsem brezplačno ponuja to družbeno omrežje.
Na Facebooku se lahko izvaja off site optimizacija, ki jo vpletemo v različne načine digitalnega trženja. Pametno je seveda imeti svoj profil oziroma poslovno stran, ki omogoča kar najboljši izkoristek Facebookovih storitev. Tudi Facebook oglasi bodo najbolj učinkoviti, če jih povežemo s stranjo na tem družbenem omrežju. Za optimizacijo zadostuje že čisto osnovna stran, čeprav bo učinek boljši, če se off site optimizacija na tem omrežju kombinira z aktivnim trženjem na druge načine. Priložnosti je veliko, splača se jih izkoristiti – še posebej zato, ker je za takšne aktivnosti Facebook povsem brezplačen, tudi za poslovne uporabnike. Plačljivi so Facebook oglasi, ki pa jih ni treba uporabljati, če se posvetimo le vodenju profila in optimizaciji.
Off site optimizacija na Facebooku lahko poteka tako, kot smo vajeni na drugih spletiščih. Seveda pa gre pričakovati, da bomo postopke nekoliko priredili. Imamo namreč opravka neposredno s svojo ciljno publiko, njihov odziv pa lahko enostavno zabeležimo in se nanj odzovemo. Tako je možno priložnosti, ki jih odpira Facebook, še bistveno bolje izkoristiti.