Za večino internetnih strani glavni vir prometa predstavljajo iskalniki. Gre za tako imenovan organski promet, ki je zelo zaželen. Ti obiskovalci namreč kar sami od sebe prihajajo na stran, ne da bi jih posebej vabili ali se drugače trudili za njihov obisk. V kontrast lahko predstavimo recimo alternativo, ki je spletno oglaševanje – v tem primeru moramo plačati za vsakega obiskovalca, ki najde pot do strani preko oglasa. Poleg tega so obiskovalci, ki dostopajo do spletne strani preko iskalnikov, običajno bolj zainteresirani za ponudbo in so pripravljeni opraviti nakup ali naročilo, saj se sami zanimajo za ponudbo in iščejo informacije. V vsakem primeru se je treba prepričati, da se stran uvršča na dobre pozicije med rezultati iskanj, saj bomo tako pridobili več organskega obiska.
Izboljšanju pozicije v iskalnikih služi SEO optimizacija, ki združuje raznolike postopke, ki izboljšajo ugled strani v očeh iskalnikov in njihove algoritme razvrščanja prepričajo v to, da je smiselno povezavo do strani uvrstiti na višje mesto, kjer bo uporabnikom bolj vidna in bolj privlačna. Ne pozabimo, da gre za svojevrstno promocijo, koristimo pa lahko tudi avtoriteto priznanih iskalnikov, ki na najvišja mesta praviloma uvrščajo zanesljive in uveljavljene strani. Uvrstitev na prvo mesto je torej lep dosežek, ki prinaša številne koristi, zato je tudi SEO optimizacija tako priljubljena storitev.
Pozicija spletne strani v iskalnikih je odvisna od različnih dejavnikov, na katere lahko SEO optimizacija vpliva le do neke mere. Pravzaprav nihče ne ve točno, kaj vse vpliva na razvrstitev zadetkov iskanj pri spletnih iskalnikih, saj algoritmi niso javni. So pa mnogi dejavniki dobro znani, veliko pa lahko dosežemo s preizkušanjem različnih metod optimizacije. Uvrstitev spletne strani ni le posledica optimizacije, temveč na uspeh v tem oziru vplivajo tudi dejavniki, na katere sploh nimamo vpliva. Vseeno je SEO optimizacija ključnega pomena in zelo uspešna, če je pravilno in celovito izvedena.