Če si že od nekdaj želite postati uspešen podjetnik, se morate že na začetku ustanavljanja podjetja zavedati, da je ena od najpomembnejših dejavnosti, s katero se boste morali soočati ves čas, promocija vašega podjetja.
Znani so številni načini, kako promovirati podjetje, vendar vsi niso enako učinkoviti. Verjetno ste že raziskovali to področje in prišli do različnih mnenj posameznikov, ki se profesionalno ukvarjajo s promoviranji podjetij. Tudi mi smo se pozanimali o tem, zato vam v nadaljevanju predstavljamo tri učinkovite načine, s pomočjo katerih boste povečali prepoznavnost svojega podjetja oziroma zgradili prepoznavno blagovno znamko.
Vsebina
Udeležujte se poslovnih dogodkov
Eden od učinkovitih načinov za promoviranje podjetja je redno obiskovanje podjetniških delavnic, forumov, krožkov in konferenc, kjer za ambiciozne podjetnike najrazličnejši strokovnjaki predstavljajo odlične priložnosti za pridobitev podjetniških znanj in veščin. Na teh srečanjih se boste seznanili z odličnimi praksami, vključeno bo tudi mreženje med udeleženci.
Z udeleževanjem takšnih dogodkov se boste sproti seznanjali s trendi, kako na najhitrejši in najboljši način pridobiti javnost na svojo stran in kako postati vidni za čim večjo ciljno skupino. Ob večerih pa v roke vzemite katero od knjig z vsebino, ki vas bo poučevala o tem, kako postati še bolj uspešen podjetnik.
Če želite svojo storitev odlično predstaviti in prodati, se ne zanašajte samo nase, ampak se obrnite na strokovnjake. V stik z njimi boste najlaže prišli na omenjenih srečanjih.
Postavite si svojo spletno stran
Čeprav nekateri menite, da je način od ust do ust še vedno najboljša promocija za vaše podjetje, je vseeno izjemnega pomena, da vas ljudje najdejo tudi na spletu. Postavite si svojo spletno stran, zopet s pomočjo strokovnjakov na tem področju, ki bodo poskrbeli za vso potrebno optimizacijo. Tako vas bodo ljudje oziroma morebitne stranke opazile na visokih mestih, ko bodo v Googlu brskali za izdelki in storitvami, ki jih ponujate.
Še vidnejši pa lahko postanete tudi tako, da stranke obveščate z radijskimi in televizijskimi oglasi ter letaki v nabiralnikih. Pred poslovalnico, če jo imate, postavite stojalo z aktualno ponudbo, izdelajte privlačne vizitke, odprite Facebook profil in se oprite še na druga družbena omrežja.
Spletni marketing
Spletni marketing je postal vodilna oblika marketinga zadnjega desetletja in tudi trendi napovedujejo, da prihodnost obeta še večji razmah te oblike marketinga.
Spletni marketing je podskupina digitalnega marketinga in vključuje strategije marketinga na spletu. Za svoje delovanje potrebuje internetno povezavo. Razlika med digitalnim in spletnim marketingom je majhna oz. se v marsikaterih strategijah pokrivata.
Internet marketing torej vključuje vse tržne strategije, vključene v digitalni marketing. Strategije spletnega marketinga (ki so tudi strategije digitalnega marketinga) so:
- Optimizacija spletnih strani za iskalnike (SEO),
- oglaševanje s plačilom na klik,
- e-poštni marketing,
- marketing na družbenih omrežjih,
- vsebinski marketing,
- oglaševanje na družbenih omrežjih
- in spletne strani ter trgovine.
Promocijski materiali se odlično obnesejo
Dober način promoviranja podjetja je tudi promocijski material, ki ga lahko pripravite za naključne mimoidoče ali obstoječe stranke. Bodite pozorni na to, da je promocijski material uporaben, vaš logo pa na njem dobro viden. Svetujemo vam, da zraven dodate tudi povezavo do svoje spletne strani.
Za začetek priporočamo, da to naredite kar na najbolj zaželenih izdelkih, kot so na primer kemični svinčniki, dežniki, USB ključki, obeski za ključe in podobno.
Zelo priljubljen način promocije je tudi tisk na majice. Številne tiskarne ponujajo to storitev po dostopnih cenah.